Alla inlägg under januari 2016

Av kustbofritid - 26 januari 2016 08:09

Undra hur många som är inne på bloggplatsen som skulle vilja ha ett jobb?
Tjäna pengar varje månad.
Jobba när man vill
Jobba var man vill.

Jag tror det finns en väldans massa jobbsökande.

Jag jobbar med Forever Living Product
Man behöver ingen utbildning
Man behöver inte lägga massa pengar på att komma igång. Man kan starta en ny karriär direkt utan nånting.

Det är väldigt bra!
Kontakta mig om du är intresserad
Mattias@kustbofritid.se

Av kustbofritid - 25 januari 2016 19:56

Forever event Skandinavium i helgen
Jag å min älskling

Av kustbofritid - 25 januari 2016 17:02

gå mot en sundare vardag eller varför inte tjäna pengar samtidigt som du tar vara på din hälsa.

gör som vi. kolla  

forever living product

Av kustbofritid - 25 januari 2016 16:39

Dags att ta tag i årets nyårs löfte?
Har du bestämt dig för att börja träna nå andra mål i livet. Leva ett hälsosamt livsstil!!!
Gör som andra börja med C9 i nio dagar sen kör man F1 och F2.
Produkter som hjälper dig komma i form och leva ett sundare liv.
Kontakta oss så hjälper vi dig
Mattias@kustbofritid.se

Av kustbofritid - 25 januari 2016 16:04

Detta dricker jag varje morgon för att få i mig de vitaminer jag behöver.
Även en slurk aloe vera gel.

Nyfiken kontakt mig :)

Av kustbofritid - 25 januari 2016 05:57

Äntligen måndag!!
Dricker kaffe barnen ska strax vakna göra sig iordning inför skolan.
Jag ska åka kolla skene järn och en privat personer som vill ha gjort lite jobb i Göteborg till våren. Så får bli en tur och kolla detta.
Sen så kör vi forever fullt ut nu.
Både jag å malin är taggade och vill tjäna pengar och utveckla oss.

Forever nu kör vi!!!

Av kustbofritid - 24 januari 2016 06:25

Nu börjar det på allvar!
Följ oss se hur vi använder aloe vera produkterna för bättre hälsa och välmående.
Vi har börjat med dricka aloe vera gel (gula dunken) varje morgon och kväll. 1 dl om dagen.
Argi+ blandar man 1 skopa med 2,5 dl vatten per dag.
Här börjar våran resa. :)
Vi säljer produkterna om någon är intresserad

Av kustbofritid - 23 januari 2016 10:35

Nu blir det forever event. Ska bli intressant
Vad detta kan ge :)
En hel dag bara jag å min vackra kvinna
Farmor passar alla barnen hemma denna helg ?

Presentation


Hejsan!

Jag kommer berätta om hur vi driver KustBo & Fritid

Vi hyr ut lägenheter samt släpkärror, husvagnar och semesterboende (stugor)

Nu har vi även Aloe vera produkter i vårt sortiment.

Vi är Independent Forever Business Owner på Forever L

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du intresserad av att ändra din livsstil och hälsa?
 Ja
 Kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards