Alla inlägg den 8 januari 2016

Av kustbofritid - 8 januari 2016 19:17

Äntligen kom snön!!!
Barnen vart ute åkt pulka haft snöbollskrig. :) förutom G han låg inne i soffan spydde och sov hela tiden stackarn.

Jag å älsklingen har kollat nya produkter
Jag körde en båt transport i förmiddags.
Dagen rullat på. Äntligen fredag kväll och jag nyss skottat snö
Riktigt vinter landskap tycker jag om!!! :)

Av kustbofritid - 8 januari 2016 16:57

Idag fick vi hem produkterna vi väntat på! :)

Vill ni veta mera om produkterna ?

info@kustbofritid.se eller kolla vår sida

www.kustbofritid.se

 

Av kustbofritid - 8 januari 2016 06:57

äntligen fredag..

kaffet upphällt datorn startad bara att sätta igång jobba,

undra hur många som går till sitt vanliga jobb men  som inte vill gå dit. men man gör det för pengarna.....

ett måste ett krav.

undra hur många som är arbets lösa som inte går får gå till ett jobb och få inkomst varje månad.

undra hur många som inser att man faktiskt kan skapa möjligheter till inkomst hemma jobba när, hur, var man vill.

man behöver inte satsa massa pengar , man behöver inte vara data kunnig, man ska bara ha viljan att skapa något själv och komma vidare i sitt liv.

jag förändrade mitt liv i sommras. jag sa upp mig och slutade till semestern!

jag vågade jag ville jag gav mig fan på att jag ska köra mitt race nu.

jag har tre barn + två bonus barn.

min dotter är 9,5 min äldsta son snart 7 och minsta pojken 8 mån.

jag är trött pp att jobba 7-16 varje dag, fråga om man kan få ledigt, ringa å förklara att barnen e sjuka så jag kommer inte.

Nä nu är det slut på det. slut på att lägga lycka i nån annan chefs händer. för det är nämnligen

det man gör när man är anställd. man gör allt för sin chef. 

nu är jag min egen lyckas smed. mina barn behöver inte gå på fritids efter skolan. jag hämtar dom sen jobbar jag vidare när vi kommit hem. jag får ett litet avbrott mitt på dagen lite ny luft energi så orkar man eftermiddagen på ett helt annat sätt.


NU KÖR VI!!!!

grenen i vårat bolag som jag nämnt tidigare Aloe vera Forever Living Produkt

man behöver inte vara data ingenjör, man behöver inte gått högskola, man behöver inte satsa ett väldigt mkt pengar.

man ska bara vilja komma vidare i sitt liv..


VEM VILL MED PÅ TÅGET???

vem vill skapa sig inkomst hemifrån utan att jobba åt sin chef?

vem vill jobba mot att få en bättre inkomst än den man har nu!


www.kustbofritid.se

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!

Jag kommer berätta om hur vi driver KustBo & Fritid

Vi hyr ut lägenheter samt släpkärror, husvagnar och semesterboende (stugor)

Nu har vi även Aloe vera produkter i vårt sortiment.

Vi är Independent Forever Business Owner på Forever L

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du intresserad av att ändra din livsstil och hälsa?
 Ja
 Kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards