Alla inlägg den 10 februari 2016

Av kustbofritid - 10 februari 2016 15:27

Www.kustbofritid.se
Husvagn till salu. Kabe 590
Nya däck
Besiktad
Bara att hänga på bilen ut å campa :)

Av kustbofritid - 10 februari 2016 08:46

Nu är Kevin stabilare och mkt friskare skönt!!! Phuu de va inte roligt för honom igår stackarn. Nu äter han pencelin och starkare Alvedon.
Så jävla skönt att bara kunna va hemma med sitt barn när de är sjuka. Behöver inte ringa in te chefen å förklara å stå där me svansen mellan bena å bocka..
Nä! Jag gör som jag vill!! Å vad jag behöver göra för mina barn.
Behöver jag va hemma så kan jag jobba lite emellan när de sover. El så jobbar jag lite extra dagarna efter.
El så skiter jag i företaget helt enkelt just den dagen!!
Finns inga pengar som är värd mer än sitt barn. Kom ihåg det! Familjen går före allt ANNAT.

God morgon :)

Presentation


Hejsan!

Jag kommer berätta om hur vi driver KustBo & Fritid

Vi hyr ut lägenheter samt släpkärror, husvagnar och semesterboende (stugor)

Nu har vi även Aloe vera produkter i vårt sortiment.

Vi är Independent Forever Business Owner på Forever L

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du intresserad av att ändra din livsstil och hälsa?
 Ja
 Kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards